План по Fara-Shop за березень виконано
В грудні 2016 року мені довелось викупити долю мого партнера в Fara-Shop.com.ua. Абсолютно не фокусна історія, беручи до уваги мій інтерес до відео-контент маркетингу на глобальні ринки.
Стратегія розвитку була в голові і за свята лягла на папір. Потрібно було за перший місяць вийти на рівнеь попереднього керівника, за другий найти людину і за третій довести затію до можливості працювати автономно.
Наче вдалося. План виконали.
Тепер переписуємо стратегісний план, бо 3 місяці по лікті в торгівлі автооптикою зробили свою справу - моя візія змінилась. Особливо на ... та на все - грошогенеруючі фактори зовсімне там виявились де я думав. Не в мобайл верстці, контенті, SEO оптимізації і ахуїтєльному UI/UX а в асортименті. Поїздка в Ковель і налагодженння співпраці з волинським кордоном дали +30% за 3 тижні.
Звісно переїхати потрібно для тої ж верстки, тої ж наявності і можливості розширювати асортимент. Сьогодні ми знаємо сумму яка на це потрібна і заробляємо на то.
Тепер, закінчивши планування у вигляді документу по якому можна найманого директора дрюкати, я в команді з Войтовичем Мішою і Шевчуком Віталіком займаюсь створенням сервісу, який допоможе з відео-контентом для рішення маркетингових задач. Мені потрібно зробити те що я люблю - прорисачити купу інфи і виявити щось корисне в ній. Це цікаво але треба бабло, тому включаю UPWORK паралельно, що б ішли якісь замовлення.
Коментарі